סליקת אשראי
הדרכה, שאלות ותשובות
כל מה שרציתם לשאול ולדעת.
במידה ולא מצאתם כאן תשובה, ניתן לפנות אלינו באמצעות כפתור התמיכה.
איך מצטרפים לשרות סליקת אשראי
הכי קל בעולם.
בשביל להתחיל לסלוק כרטיסי אשראי, כל מה שצריך לעשות הוא להקליק על כפתור ההרשמה,, ולמלא את כל הפרטים הדרושים.
תוך 24 שעות, במידה וחשבונכם יאושר, תקבלו הודעת אישור וקישור להשלמת התהליך.
עם סיום התהליך, תוכלו להתחיל לסלוק כרטיסי אשראי.
האם קיימת עמלת הקמה לשירות?
אין עמלת הקמה, אין עמלת פתיחת מסוף ואין עמלת קפה.
פרוט מעודכן ומלא ניתן למצוא כאן.
אפשר לקבל הצעת מחיר לסליקה?
מחירון שרותי GetPay המעודכן ביותר נמצא באתר, תחת תקנון, מחירון ועמלות.
האם גם אנשים פרטיים יכולים לסלוק כרטיסי אשראי אתכם?
שרותי GetPay מתאימים לסליקה עסקית ולסליקה באופן פרטי.
בטופס הרישום, יש לציין אם מדובר בחברה או באדם פרטי.
האם ניתן לבצע זיכוי במערכת?
ברוררר… ואפילו בקלות ובלחיצת כפתור אחת.
בלי בירוקרטיה, בלי פקסים…
האם ניתן להרשם עם מס' זהות שלי או צריך מס' עוסק מורשה?
ההרשמה היא אישית, עם מספר תעודת זהות. במידה ומדובר בעסק, יש לציין גם את מספר העוסק המורשה.
האם צריך לשלוח לכם טפסים?
על מנת לאמת את חשבון ה Get Pay שלך, עליך לספק את הטפסים הבאים:
1 – תצלום תעודת זהות
2 – תצלום צ’ק מבוטל
3 – תצלום תעודת עוסק מורשה/פטור או חברה בע”מ.
ניתן להעלות את הטפסים תחת לשונית ניהול החשבון בממשק הניהול.
העלתי טפסים, מתי החשבון שלי יאומת?
אימות חשבון לוקח כ 7 ימי עסקים.
ניתן להתחיל להתשמש במערכת הסליקה גם אם החשבון לא מאומת.
לאחר אימות החשבון, תיפתח האופציה למשיכת הכסף.
איך מעדכנים פרטים?
במידה וברצונך לשנות את הפרטים האישיים כגון – שם, שם משפחה, ת״ז או אימייל,
עליך לשלוח את הבקשה לכתובת המייל המופיעה בעמוד הניהול האישי.
במידה והבקשה היא לשינוי שם או ת״ז עליך לצרף את צילום ת״ז החדשה.
יש לציין בכותרת המייל – עדכון/שינוי פרטים אישיים.
כיצד מבצעים עדכון פרטי הבנק לזיכוי עבור עסקאות
במידה וברצונך לשנות את פרטי חשבון הבנק עבור משיכות מחשבון ה Get Pay שלך, עליך לשלוח מסמך המעיד כי החשבון אליו אתה מבקש לשנות אכן שלך, צ׳ק מבוטל או מסמך בנקאי חתום ששמך מופיע עליו עם פרטי החשבון.
את המסמך יש לשלוח לכתובת המייל המצויינת בעמוד הניהול האישי.
יש לציין בכותרת המייל – עדכון פרטי חשבון בנק.
כיצד מבצעים שינוי סוג החשבון
במידה וברצונך לשנות את סוג חשבון Get Pay שלך מפרטי לעסקי, עליך לשלוח את פרטי החברה בתוספת תעודת התאגדות של החברה לכתובת המייל המופיעה בעמוד הניהול האישי.
יש לציין בכותרת המייל – עדכון חשבון פרטי לעסקי.
כיצד משנים סיסמא?
במידה וברצונך לשנות סיסמא, יש ללחוץ כאן.
עם המעבר אל עמוד הכניסה למערכת, יש לבחור ב “שכחת סיסמא”.
בחלון שיפתח יש להזין את כתובת המייל איתה נרשמת ל Get Pay.
לאחר הזנת המייל, בקשת איפוס לסיסמא תישלח לכתובת המייל שלך.
כיצד מוציאים חשבוניות?
אם ברצונך שיונפקו חשבוניות ללקוחות שלך עליך להצטרף לשירות הפרימיום של Get Pay, בחשבון ה Get pay שלך, תחת הלשונית חנות האפליקציות.
ניתן לקבל מידע נוסף כאן.
כיצד יוצרים אתכם קשר?
כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של Get Pay?
משיקולי אבטחה ומהירות תגובה בחרנו לא לספק תמיכה טלפונית. זה מאפשר לנו להיות מהירים יותר, ממוקדים יותר, ולטפל ביותר קריאות במקביל. כל התקשורת בין אנשי צוות התמיכה שלנו לבין הלקוחות שלנו מבוקרת ומנוטרת על ידי חברי ההנהלה.
מחזור סליקה חודשי עד 100,000 – אין שירות טלפוני, מענה במייל בלבד.
ניתן ליצור קשר באמצעות אתר התמיכה.
מחזור סליקה חודשי מעל 100,000 – מענה טלפוני בין השעות 9:00-18:00.
מחזור סליקה מעל 1,000,000 – מענה טלפוני 24/7.